fredag 14. september 2012

Babystrikk !

Har helt dilla på baby og barnestrikk for tiden ! Det gjelder bare å finne nok mottakere !


Blå Marius str 9 mnd i Lanett er siste ferdige.
Neste Marius versjon blir annen farge og kanskje annen fasong ? Vi får se - venter med spenning på Marius boka nå !


Kan til og med hende det blir en ny voksen versjon snart kanskje....

Akkurat i dag er jeg fortsatt i lettere tåke - med tett nese og ullenthode og tykk hals - men slikt går jo over som kjent !

På pinnene nå er en rosa undertrøye fra Nøstebarn - snart ferdig....

Love Miramora


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
    Og du har en flott blogg, masse flott arbeid du har strikka:)
    Du må bare 'hive' deg rundt å strikke deg Mariusgenser. Jeg skal strikke en til min 17 års gamle datter. Og så har jeg planer om å strikke en babyMarius;)
    Ønsker deg ei flott helg.
    Klæm

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk AnKa - koselig med svar og hilsen - alltid morsomt å få feedback ! Klem og god helg !

      Slett
  2. Så søt, mamma!!

    SvarSlett