lørdag 5. mars 2011

Endelig har jeg bestemt meg............

Jeg skal blogge ! Og jeg skal blogge om alt JEG vil !  Jeg skal uhemmet skryte og syte og avsløre - men så voksen som jeg er så blir det nok ganske middelmådig !  Akkurat nå sliter jeg med at den ene av de fine og flnke har reist avgårde til et land langt langt borte - noe jeg skal komme tilbake til - og tatt med seg kameraet mitt - så starten på blogglivet blir altså uten bilder.....noe som kanskje ikke blir en vinner ! Og siden det er helg og jeg må bruke gamle bil der så har jeg her bilde av en aldeles nydelig drink drukket i Cape Town !

Ja det var det det ble denne gangen !  Men følg med - jeg lover det blir mer !

1 kommentar:

  1. Velkommen til en inspirerende verden, en landsby i seg selv;)
    Å starte med en god drink er ikke dumt:O)..gleder meg til å følge deg videre!
    Kos deg i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett