lørdag 5. mars 2011

En ny verden.......

Ja da er jeg i bloggeverdenen - etter å ha vært smugtitter på alle de inspirerende håndarbeidsbloggene over en tid har jeg kastet meg ut i det selv.  I dag er det JOHAUG-GULL med følge av "Høstvest til fest"  - og i tillegg har jeg fått min første veldig hyggelige kommentar fra Tovepia.
Og samtidig dette skal dere få følge min yngste av de fine og flinke som er på vei til New Zealand for å delta i VM i TaekwonDo - hun er nå på vei nedover og sitter på flyet mellom Bangkok og Australia - så det ennå et stykke igjen til målet ! 

Ha en frydefull lørdag - her i Trønderhovedstaden har vi alle årstidene i dag !

3 kommentarer:

  1. Synes jeg kjente igjen ditt blide fjes, ja. Så hyggelig at du endelig er her :-) Jeg har vel sett det mer som et tidsspørmål, vel vitende om at du kom til begynne med blogg en gang.

    Gleder meg til å følge med dine kreative krumspring :-)

    SvarSlett
  2. Bor du i trondheim? Så artig;)
    Godt garn du har kjøpt. Har selv strikket høstkjolen, som ligner på vesten;)
    Spennende reise din datter er på, så lykke til med VM til henne!

    SvarSlett
  3. Ja Anita - jeg skal komme med mine krumspring - men de er nok veldig forsiktig i forhold til deg ! Og Tovepia - ja jeg er i Trondheim ja ! Om resultatet blir vellykket så kanskje høstvesten kommer en dag !

    SvarSlett