tirsdag 4. september 2012

Ut på tur aldri sur !

Det er alltid en god start på dagen for meg å ta frem sykkelen og våkne på vei til jobb.
Siden jeg sykler uten skjermer så ser jeg skikkelig villmarksdame ut når jeg ankommer jobb !

Også er jeg antakelig den type syklist jeg selv er irritert på de gangene jeg kjører på jobb - vil både være på gata og på fortauet - men for å være alvorlig  - så prøver jeg å være minst mulig farlig i trafikken - både for meg selv og andre. 



Så her er fremkomstmiddelet mitt - det som henger på setet er bare staffasje - selv om jeg har vært på mekkekurs i den eminente sykkelklubben jeg er medlem i  : Stiftstaden sykkelklubb i Trondheim - så er jeg fortsatt altfor hjelpesløs - dessverre - shame on me !

Og siden det er september - litt regn og litt kaldere - så er er skotrekkene funnet frem.
Ja ja nok en dag er påbegynt - kan vel ikke noe annet enn å henge med.

Planlegger å vise frem noe av strikkingen min de siste 18 månedene som jeg ikke har vist frem - litt show-off må det jo være !

Love Miramor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar