lørdag 7. september 2013

Endelig litt skriving igjen


Etter mange mange måneder fikk jeg lyst å lage et innlegg igjen - det har vært vinter, vår og sommer - jeg har blitt mormor og det er snart høst - siden jeg sist skrev noe.

Strikkeentusiasmen har ikke avtatt - så får jeg ånden over meg skal jeg vel vise hva jeg har gjort i denne tiden.

Akkurat nå er jeg mest opptatt av å gjøre ferdig Villsauene på Runde - den flotte barnejakken som Pinneguri har laget - du finner henne på Ravelry som The needle Lady. Dette er vel et utspring fra Sinnasau jakken hennes.



Jakken er kjempeartig og strikke - jeg har valgt garn fra eget lager - hovedfargen fra Nøstebarn, en farge med Babyull fra Dale og 2 farger Alpakka fra Drops.

Jeg strikket jakken på pinne 3 - er nå ferdig med bilen,en arm og snart den andre armen.  Og denne skal selvsagt mitt kjære barnebarn få - om jeg greier å sy og klippe riktig.  Alltid stor spenning når man skal klippe i strikketøyet. Men det går vel helst bra :)






Sådan bør vel neste innslag komme når jeg er ferdig med denne - noe jeg håper blir snarlig....

Men dagene er fullt med andre ting enn håndarbeid - så vi får være realistisk - men snart !

Enjoy your weekend !

Love Lise




- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar