søndag 6. januar 2013

Vottealong....

Da kastet jeg meg på Projo vottealong på Facebook - ja KASTET meg på !
Januar vottene var så fine at alt har gått i full fart.....




Vi begynte pent og pyntelig - bestilte mønsteret til Jorids butikk Brennende kjærlighet.

Også til alt overmål viste det segvat jeg hadde riktig garn i mitt lille lager.....





Altså garnet er Tove - pinnene nr 4 - men skal jeg strikke en gang til vil jeg velge pinner nr 4,5. Som dere ser var det mange tråder å feste - men verdt alt arbeidet !

Jeg strikket og reiv stuetak og strikket..... hele lørdagen....




Og her er resultatet - av strikkingen altså - rivingen kommer jeg tilbake til.....
Jeg tøvet dem på 40 grader - de ble veldige fine - men bittelitt for smale.

Men så moro som dette var strikker jeg gjerne et par til.

Nå er det avgang til Oslo - skal være bilfrakter for min datter - vottene blir med som en liten gave. Så får jeg strikke nye til meg selv !

Enjoy søndagen - love Lise


Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar