tirsdag 4. september 2012

Nye strikkeprosjekt !

Når høsten kommer frister det alltid med nye strikkeprosjekt.

Før helga mottok jeg den nye boken til Marte Helgetun - å ! som jeg gleder meg til å fråtse i flotte fine oppskrifter !


Jeg har strikket plagg fra henne før og jeg liker både oppskriftene og det romantiske designet hun har.






Jeg hadde dessverre ingen modell så jeg prøvde ulike bakgrunner - høstdekorasjon og et vinglass - ja ja lue er iallefall nydelig !
Oppskriften finner du Her



2 kommentarer:

  1. Koselig med kommentar fra deg. Jeg la meg til som følger på bloggen din. Denne luen har jeg også strikket, men jeg har ikke sydd knappen på ennå. Det er fordi jeg skal se om jeg må tilpasse litt til hun som skal få den. ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg har også lagt deg til :) som du ser har jeg vært borte og har lyst på en ny "fresk" og da er det ekstra koselig å få en kommentar og en følger :)

    SvarSlett