søndag 9. september 2012

Knappene mine

Søndag formiddag - småregn og stille i stua !
Tror vi tar inn hagemøblene snart nå - de har jo uansett ikke blitt brukt mye i år dessverre - nye muligheter neste år.

I dag har jeg gjort meg ferdig med en UFO - stolt - gikk nemlig tom for det ene garnet til SKAPPELGENSERen til den yngste - urutinert faktisk !
Og når jeg gjorde ferdig ufoen ble jeg inspirert til å blogge om knappene mine - ja hvor tar man det fra !


Beklageligvis igjen uten modell - strikket fra Pickles sine flotte mønster - mønsteret heter Enkel Tunika - jeg har ikke her brukt Pickles eget garn - men strikket den i Mitu - 50 % alpakka og 50 % ull. Fargen lyver litt på bildet - men en frisk grønnfarge er det.  Super enkel og strikke og forhåpentligvis passe til den som en gang får den.


Se det søte knappene - de er kjøpt i sommer på Røros - og passet ypperlig til denne kjolen - små pingviner :) kjolen skal nå dampes og krysses ut av UFO lista !


Roteeska - flere som har sånn ?


Også knappene fra Snelle&Petronella - dette skal brukes til noe helt spesielt - skal dere få se en gang.  Her kan man få sagt sååå mye - på så lite  !




Noen av disse knappene er kjøpt på ETSY - søte og små - og resten litt rundt omkring etter som de dukker opp hvor jeg er..........



Disse kanppene er et av mine siste innkjøp - kjøpt på Husfliden i Trondheim - jeg brukte en av dem på en lue jeg blogget tidligere.  De 2 neste skal brukes på fingervantene som Rutas blogg skrev om 2. september - gleder meg til å starte med dem - tror det blir tidtrøyten på flyte 0610 i morgen tidlig ! 
Knappene er i tre med gull og jeg syns de er aldeles nydelig !

Nei da er det vel på tide med frisk luft før det skal bli saulukt i huset - les : får-i-kål.........

ENJOY folkens !

Love Miramora


1 kommentar:

  1. Hei, denne tunikaen er så enkel og fin. Med de flotte knappene ble den super. Det er så kjekt at vi kan inspirere hverandre. Klem ;-)

    SvarSlett