torsdag 7. april 2011

Prøvelser

Etter fire dager på spansk jord skal jeg avslutte turen for denne gang -i morgen skal jeg etter hva jeg skjønner tilbake til regn og færre varmegrader enn her.

 
Akkurat nå ser jeg utover Atlanaterhavet - ser på alle de som ligger på stranden og nyter varmen !  Jeg har selvsagt IKKE pakket strandklær - siden dette tross alt er en JOBBTUR og egentlig altfor varmt til denne måeden å være her også !

men lunsjen tok jeg ute - igjen UTEN spansk ordbok - men håpet på det beste - i går fikk jeg servert noe jeg absolutt IKKE greide å få i meg - bil det kommer senere.............I dag valgte jeg blekksprut - men den ble nok litt for kraftig for meg............eller hva syns dere ?

De sugekoppene er litt ekle syns jeg...............så jeg fant meg en ny tapasbar og valgte fritert CALAMARES - det er godt det !

Så da er det bare å nyte siste rest av finværet og skrive ferdig det skal skal ha klart før jeg forlater landet - og forberede seg på fredagen på fly for å lande på Værnes og rett på PARTY PARTY !

C U !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar