mandag 7. mars 2011

Ny uke - nye muligheter

Ja da er det ny uke - en flott tur til Elverum - selv om Elverum antakelig tapte slaget om seriegullet mot Haslum i går.  men det er en fryd å være i nye Terningen arena med nesten 2100 tilskuere tilstede !  Det varmer et morshjerte og se poden på parketten da !



Ellers skulle jeg i går vise frem mitt siste strikkeprosjekt - men er ikke så erfaren på bildeutlegging - men prøver igjen nå !  Syns høstvesten er kjempefin - men jeg knoter ørlitegrann med "the daisies"  - nesten litt sår på pekefingren når jeg driver å strikker ut og inn !  Men fint blir det !


På turen ned fikk jeg strikket en lue - NESTEN ferdig - jeg har hatt det store luestrikkeåret i 2011 - så snart er alle utstyrt med Lises varianter !

Morsomt å blogge og vise frem !

Nå er det litt hvile - så er det yndlingstrening på Maxpuls - sjekk siden deres - trening til å bli glad og svett av !

Ha en frydefull dag - til de som leser !

4 kommentarer:

  1. Jeg tenkte å si det forrige gang, men jeg knotet også med daysiene, men jeg har strikket to kjoler med dette, så det gikk bedre etterhvert:O)
    Ha en fin kveld, klem;)

    SvarSlett
  2. Takk for oppmuntringen Tovepia - jeg går på med krum hals ! Klem og ha en fin kveld !

    SvarSlett
  3. Dette ser spennende ut, men jeg tror ikke jeg skal prøve meg på daysier siden det er så knotete. Skal nyte syne av dine når du er ferdig istedet :-)

    Ang genseren jeg har strikket: Shetland Soft fra Malsen og Mor. Har ikke prøvd garnet tidligere. Inneholder en del spinnolje, men når det ble vansket ut ble genseren supermyk!

    SvarSlett
  4. Takk for tipset Anita - har akkurat strikket en MILo i garnet og syns det virker veldig stivt ! men da skal jeg få vasket det så kanskje resultatet blir anderledes ! Håper vi sees snart - påske ved sjøen kanskje ?

    SvarSlett