onsdag 23. mars 2011

Lykkeprosjektet

Ja da har jeg altså gått til innkjøp av boken LYKKEPROSJEKTET - og er sannelig spent om jeg kommer til å lese den og eventuelt like den !  I følge noen av de norske anmeldelsene er den så slitsom på amerikansk lykke at man skal bli sliten allerede i februar.........puh !  Er usikker på hvorfor jeg fikk det for meg at jeg skulle lese den - men i deseperasjon av å få meg det meste, f eks å lese bøker som dette "10 år yngre på 10 uker" - så er den vel på linje !

Så om noen har lest den og vil gi meg advarsler eller gode råd - BE MY GUEST !

Ha en fin kveld - selv har jeg landet i sofaen etter et par dagers jobbreise - igjen !

1 kommentar:

  1. Har hørt om den, men venter med å kjøpe til du kommer med dine betraktninger:O)
    Nattaklem frameg;)

    SvarSlett