fredag 11. mars 2011

Helgefølelse.........

Ja så ble det helg !  Og deilig er det - har vært litt spent i dag da den yngste av de fine og flinke er i New Zealand og inntil for noen timer siden var det tsunamivarsel der.  Men så kom meldingen om at alt var bra og varslet avblåst - så da kan de kose seg og forberede seg videre til ny konkurranse på søndag.

Strikkingen blir jo skadelidende av en uke med reising og jobb - men litt har jeg fått satt i gang med - holder på å strikke et sommerbabyteppe som jeg gleder meg til å bli ferdig med - og tror jeg greier å finne en baby som har lyst på det også !  Ja bil det er oppned - det var det jeg fikk til !


Ha en fin helg alle sammen - i morgen er det TOILLDAG i Trondheim - og vi har den eldste av de fine og flinke hjemme i helga - så da blir det bytur - og deretter skal vi feire en mengde med 50 års dager på kvelden.

BRA HELG !

1 kommentar:

  1. Så koselig med dine "fine og flinke", god beskrivelse av håpefulle:)
    Kos dæ, tror ikke det blir bytur på meg, men du får vise fram dine kupp her inne, så jeg ser hva jeg har gått glipp av;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett